DRUKI - Ordynacja podatkowa

ORD-WS - Wniosek wspólny o wydanie interpretacji indywidualnej

ORD-WS/A - Załącznik do wniosku wspólnego o wydanie interpretacji indywidualnej

ORD-WS/B - Załącznik do wniosku wspólnego o wydanie interpretacji indywidualnej

UPL-1 - Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej

UPL-1P - Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej

OPL-1 - Zawiadomienie o zmianie lub odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej

OPL-1P - Zawiadomienie o zmianie lub odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej

ORD-M - Oświadczenie małżonka podatnika o pozostawaniu z podatnikiem we wspólności majątkowej

ORD-TK - Informacja o umowach mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego lub wysokość zobowiązania podatkowego innych osób

ORD-U - Informacja o umowach zawartych z nierezydentami

ORD-W1 - Informacja o wynagrodzeniach wypłacanych przez podmiot będący nierezydentem osobom fizycznym będącym nierezydentami za świadczenie na rzecz rezydenta usług (wykonania pracy)

ORD-HZ - Oświadczenie o nieruchomościach oraz prawach majątkowych, które mogą być przedmiotem hipoteki przymusowej, i rzeczach ruchomych oraz zbywalnych prawach majątkowych, które mogą być przedmiotem zastawu skarbowego

ORD-ZU - Uzasadnienie przyczyn korekty deklaracji

Odwołanie od decyzji podatkowej

PPD-1 - Pełnomocnictwo do doręczeń

PPO-1 - Pełnomocnictwo ogólne

PPS-1 - Pełnomocnictwo szczególne

OPD-1 - Zawiadomienie o zmianie / odwołaniu / wypowiedzeniu pełnomocnictwa do doręczeń

OPO-1 - Zawiadomienie o zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa ogólnego

OPS-1 - Zawiadomienie o zmianie / odwołaniu / wypowiedzeniu pełnomocnictwa szczególnego

Polecenie przelewu / wpłata gotówkowa na rachunek organu podatkowego - wzór nr 1

Polecenie przelewu / wpłata gotówkowa na rachunek organu podatkowego - wzór nr 2

Ponaglenie

Rachunek - 10 pozycji (art. 87 Ordynacji podatkowej)

Rachunek - 30 pozycji (art. 87 Ordynacji podatkowej)

Skarga do WSA

Wniosek o odroczenie terminu do złożenia informacji o ewidencji VAT w postaci JPK - dla podatników będących osobami fizycznymi

Wniosek o odroczenie terminu do złożenia informacji o ewidencji VAT w postaci JPK - dla podatników niebędących osobami fizycznymi

Wniosek o odroczenie terminu złożenia deklaracji

Wniosek o przeksięgowanie wpłaty

Wniosek o stwierdzenie nadpłaty podatku

Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach / stwierdzającego stan zaległości

Wniosek o wydanie zaświadczenia o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych (certyfikatu rezydencji)

Wniosek o wyznaczenie asystenta podatnika

Wniosek o zaliczenie zwrotu podatku VAT

Wniosek o zaliczenie zwrotu podatku VAT na poczet zobowiązań podatkowych wspólników spółki cywilnej

WW-1 - Wniosek o wydanie wypisu z rejestru zastawów skarbowych / zaświadczenia, o którym mowa w art. 46c § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa

Zastrzeżenia do protokołu kontroli

Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa skarbowego

Zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia skarbowego

Zawiadomienie o wyznaczeniu osoby odpowiedzialnej za obliczenie, pobieranie i wpłacanie podatków

Zawiadomienie o zmianie właściwości naczelnika urzędu skarbowego

ZAS-DF - Zaświadczenie o wysokości obrotu w podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, a także dochodu podatnika w podatku dochodowym od osób fizycznych

ZAS-DP - Zaświadczenie o wysokości obrotu w podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, a także dochodu podatnika w podatku dochodowym od osób prawnych

ZAS-HZ - Zaświadczenie o wysokości zobowiązania podatkowego, kosztów upomnienia, kosztów egzekucyjnych, zabezpieczonych hipoteką przymusową lub zastawem skarbowym

ZAS-HZU - Zaświadczenie o wysokości zapłaconej należności zabezpieczonej hipoteką przymusową lub zastawem skarbowym

ZAS-P - Zaświadczenie o wysokości zaległości podatkowych podatnika

ZAS-S - Zaświadczenie o wysokości zobowiązań spadkodawcy

ZAS-SC - Zaświadczenie o wysokości zaległości podatkowych rozwiązanej spółki cywilnej

ZAS-W - Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości

ZAS-Z - Zaświadczenie o wysokości zaległości podatkowych zbywającego

październik 2017